Çarşamba, 10 Haziran 2015 – Wednesday, 10th of June 2015 |
|
|
Doktora Kolokyumu-I – Doctoral Colloquium-I |
[PDF] |
[PPT] |
Dilek TURAN - Uluslararası Pazarlarda Türk Hizmet İşletmelerine Yönelik Kalite Algısında Ülke İmajı Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Nezahat EKİCİ - Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısının Hedonik ve Faydacı Ürünlerde Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma |
[PDF] |
[PPT] |
M. Sami İŞLEK - Bir Tüketim Ritüeli Olarak Ramazan Bayramı Tüketim Örüntüleri |
|
|
Doktora Kolokyumu-II – Doctoral Colloquium-II |
[PDF] |
[PPT] |
Onur AKDAŞ - Kıyı Alanlarının Değerlemesi ve Sosyal Sorumluluk Pazarlaması |
[PDF] |
[PPT] |
Bilge BAYKAL - Sosyal Ağlardan Alınan Tavsiyelerin Tüketicilerin Satın Alma Eğilimine Etkisi |
|
|
|
Perşembe, 11 Haziran 2015 – Thursday, 11th of June 2015 |
|
|
Açılış Konuşmaları – Welcome Speeches |
|
[PPT] |
Michael J. BAKER - Social Business: Business as if People Mattered |
|
|
Merve ERDEBİL TORAMAN, ETİ Pazarlama Hizmetleri Müdürü – Sarı Bisiklet Kampanyası Yellow Bicycle Campaign “Sağlık için Hareket, Hareket için Bisiklet” |
|
[PPT] |
Gerard HASTINGS -Marketing in a Post‐Consumer Society |
|
|
|
|
|
Paralel Oturumlar I – Parallel Sessions I |
[PDF] |
[PPT] |
Hristo KUTIN & Elif KOCAGÖZ - Germans vs. Others on Environmental Issues: How Similar and How Different They are? A Cross-Cultural Analysis |
[PDF] |
[PPT] |
Sahar CHTOUROU, Abdelfattah TRIKI & Samiha Mjahed HAMMAMI - Beyond Nimbyism: The Role of Place Attachment in Explaining Public Responses toward the Implementation of Renewable Energy Projects: A Wind Energy Case Study |
[PDF] |
[PPT] |
Hakan KİRACI & Fatma TOPCU - Which Factors are Related to Voluntary Simplicity Lifestyle? Green Values, Materialistic Values or Anything Else? |
[PDF] |
[PPT] |
Long YANG, Mary FITZPATRICK, Richard VAREY & Carolyn COSTLEY - Towards a Holistic ‘Sustainability’ for the Mutual Enhancement of Humans and Nature |
[PDF] |
[PPT] |
Andım Oben BALCE, Ahmet BARDAKÇI & Selçuk Burak HAŞILOĞLU - Orta Nokta Bitaraf Cevap mıdır? Bihaber Cevap mıdır? |
[PDF] |
[PPT] |
Burçin KAPLAN & Melis KAYTAZ YİĞİT - Pazarlama Araştırmalarında Felsefe, Yöntem ve Etik |
[PDF] |
[PPT] |
Niray TUNÇEL, Sedat BELBAĞ, Mustafa ÇİMEN & Şerife KAZANCI - Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık Electre Uygulaması |
[PDF] |
[PPT] |
Tamer BARAN, Oğuzhan AYDIN, Abdülkadir AKÇAY & Selçuk Burak HAŞILOĞLU - Pazarlama Araştırmalarında Anket Yöntemi ile Veri Toplamadaki Potansiyel Problemlere İlişkin Bir Araştırma: Birden Çok İfade İçeren Ölçek Maddeleri |
[PDF] |
[PPT] |
Hakan CENGİZ, Sinan BAŞARAN & İsa UĞUR - Cep Telefonu Kullanıcılarının Tüketici Tecrübelerinin Değerlendirilmesi: Online Tüketici Yorumları Üzerine Netnografik Bir İnceleme |
[PDF] |
|
Canan SARIÇAM & Nazan ERDUMLU - Türkiye’deki Özel Alışveriş Sitelerinin Müşteri Beklentilerini Karşılama Derecesinin Değerlendirilmesi |
[PDF] |
[PPT] |
İçlem ER, Gökhan KARAFERYE, Sezgin KOYUN, Çağdaş HAN & Hatice ÖZBÖLÜK - Tüketicilerin Özel Alışveriş Sitelerinden Yeniden Alışveriş Yapma Niyetini Etkileyen Güvenle İlişkili Faktörler |
[PDF] |
[PPT] |
Gonca Yılmaz ELBAŞI & Burçin KAPLAN - Sosyal Sermaye İhtiyacı ile Psikolojik Refah Faktörlerinin Gençlerin Sosyal Medya Pazarlamasına İlişkin Güven Algısına Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Aysun KAHRAMAN - Olumsuz Satın Alma Tecrübesi Karşısında Müşterilerin ve İşletmelerin Tepkileri |
[PDF] |
[PPT] |
Dilşad ÇOKNAZ, Meftune ÖZBAKIR UMUT & Meltem NURTANIŞ VELİOĞLU - Baby Boomer’lar ile Değişime Doğru: Sosyal Pazarlamada Hazır Kitleyi Bulmak ve Haritalamak |
[PDF] |
[PPT] |
Umut EROĞLU & Güngör HACIOĞLU - Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri |
[PDF] |
[PPT] |
Melda ASLAN & Sevgi Ayşe ÖZTÜRK - Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi: GNCTRKCLL Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Tufan ÖZSOY - Teknoloji Bazlı Pazarlama Uygulamalarının Sosyal Pazarlama’da Kullanılmasına Yönelik Bir Model Önerisi |
[PDF] |
[PPT] |
Cemalettin DEMİRELİ & Fatma DEMİRAĞ - Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tüketici Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerine Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
M. Ali TİLTAY & Ömer TORLAK - Bir Tüketici Davranışı Olarak Gönüllü Hizmet Sağlama: Bağış Motivasyonlarının Yardım Kurumlarında Gönüllü Hizmet Sağlama Tutumu Üzerindeki Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Emre YILDIRIM & Merve TÜRKMEN - Çevre Duyarlılığı ve Gelirin Yeşil Ürün Satın Alma Duyarlılığı Üzerindeki Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Hanifi Murat MUTLU - Bayi Sadakati ve Örgütsel Yetenekler |
[PDF] |
[PPT] |
Mutlu Yüksel AVCILAR & Mehmet Fatih AÇAR - Tüketicilerin İndirim Marketi Tercihini Etkileyen Faktörlerin Çok Kriterli Karar Verme Yöntemlerinden AHP Yöntemi İle Tespiti |
[PDF] |
[PPT] |
Sibel MUTLU, Berna TARI KASNAKOĞLU & Zeliha ESER - Rasyonel ve Duygusal Faktörlerin Yer (Markası) Sadakatine Etkileri |
[PDF] |
[PPT] |
Neslihan PAKER & Ceren ALTUNTAŞ VURAL - Marina Pazarlaması İçin Öneriler: Marina Çekim Unsurları ve Yatçılığa Yönelmede Etkili İtici Motivasyon Faktörleri |
|
[PPT] |
A. Fuat FIRAT - The Symbolic and Social Business |
|
|
|
|
|
Paralel Oturumlar II – Parallel Sessions II |
[PDF] |
[PPT] |
Toluwalope ABUDIORE & Morven G. McEACHERN - Unlocking Social Value at the BOP: Building a Knowledge Transfer Platform for Nigerian Apiculturists |
[PDF] |
[PPT] |
Eda YAŞA OZELTURKAY & Hatice DOGAN SUDAS - Calculation of the University Student’s Ecological Footprint Size: A Pilot Research on Students Living in Adana |
[PDF] |
[PPT] |
Shyamain WICKRAMASINGHE & Rob H. GRAY - Further Evidence of the Unreliability of Assurance and Surveillance in the Garment Industry |
[PDF] |
[PPT] |
M. Ali TİLTAY & Ömer TORLAK - The Social Side of Giving to Charities: The Effect of Altruistic and Egoistic Motivations on Anonymous Giving |
[PDF] |
[PPT] |
Hasan Hüseyin CEYLAN, Bekir KÖSE & Müfit AYDIN - The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing |
[PDF] |
[PPT] |
Nadin ÖZÇELİK & Müge YALÇIN - Measuring the Impacts of Corporate Social Responsibility on Consumer Purchase Decision in Turkish Furniture Industry |
[PDF] |
[PPT] |
Thiago J. CHAVES, Thelma Valéria ROCHA & Alanna Yara Sousa de MOURA - An Analysis of Marketing’s Practices Employed to Social Business Performed by Foreign Multinationals in Brazil |
[PDF] |
[PPT] |
Bülent AYDIN & B. Zafer ERDOĞAN - Effect of Corporate Social Responsibility Activities of Restaurants on Customer Loyalty |
[PDF] |
[PPT] |
İrfan ATEŞOĞLU & Ahmet ANDAÇ - Yumuşak Güç Pazarlaması Kapsamında Türk Dizilerinin Uluslararası Pazarlanması |
[PDF] |
[PPT] |
Ramazan NACAR & Nimet URAY - Tüketici Kimliğinin Küresel Tüketime Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Tutku Eker İŞCİOĞLU & Serap ATAKAN - Türk ve Alman Gençlerinin Giyim Alışkanlıkları ve Tercihlerinin Belirlenmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Ercan TAŞKIN & Cevat SÖYLEMEZ - Küreselleşme ve Küresel Marka Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Bahri Baran KOÇAK & Özlem ATALIK - PEGASUS Havayolu Firması Reklamlarının Rossiter-Percy Izgarası Perspektifinden Analizi |
[PDF] |
[PPT] |
Özge GÖKBULUT ÖZDEMİR & Deniz ÖZER - Siyasal Pazarlamada Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ve Siyasi Partilerce Algılanan Toplum: Göstergebilimsel Bir Analiz |
[PDF] |
|
Erol USTAAHMETOĞLU - Televizyon Reklamlarında Standart Dile Karşı Şiveli Dilin Etkisinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Tuğba ÖRTEN TUĞRUL & Aysu GÖÇER - Türk Markalarının Sosyal Medya Sürdürülebilirlik Mesaj Çerçeveleme Stratejileri |
[PDF] |
[PPT] |
Selçuk SERT & Ayşenur ALTINAY - Yoksullukla Sürdürülebilir Mücadelede Sosyal Pazarlamanın Rolü ve Sosyal Pazarlamanın Finansmanı “Project Red Kampanyası Işığında Küresel Fon Örneği” |
[PDF] |
[PPT] |
Sabiha KILIÇ & Kübra Müge DALDAL - Engelli ve Engelli Olmayan Bireylerin Sosyal Sorumluluk Algı Düzeyi ile Marka İmajı Algı Düzeyi Farklılıklarını Belirlemeye Yönelik Cep Telefonu Operatörleri Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Ali Erhan ZALLUHOĞLU, Cihat KARSLI, Aykan CANDEMİR & G. Nazan GÜNAY - Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Kamu Spotlarının İncelenmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Özge DOĞANAY & İbrahim KIRCOVA - Daha Yaşanılabilir Bir Dünya için Sürdürülebilirlik |
[PDF] |
[PPT] |
Gamze ARABELEN & Durmuş Ali DEVECİ - Konteyner Limanlarında Hizmet Kalitesi Değişkenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Model Önerisi |
[PDF] |
[PPT] |
Alparslan ÖZMEN, İlknur MAZAN & Selçuk SERT - Hizmet Pazarlamasında Blueprint (Hizmet Planı) Metodu ve Bir Butik Otel Örnek Olay İncelemesi |
[PDF] |
[PPT] |
Fatih KOÇ, Volkan ÖZBEK & Ümit ALNIAÇIK - Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Çetin KALBURAN, Murat KANTAR, Mustafa Atahan YILMAZ & Selçuk Burak HAŞILOĞLU - SERVQUAL Beklenti Anketinde Geçmiş Deneyim Sorgulanmalı mıdır? |
|
[PPT] |
Eileen FISCHER & Güliz GER, JCR - How to Publish in Top Ranked Journals |
|
|
|
|
|
Paralel Oturumlar III – Parallel Sessions III |
[PDF] |
[PPT] |
Nihan TOMRIS KÜÇÜN, B. Zafer ERDOGAN & Müjdat ÖZMEN - The Effect of Anti-Tobacco Warning Messages on Psychological Reactance and Smoking Behaviour |
[PDF] |
|
Nadia Ali SHAH, Richard VAREY & Lorraine FRIEND - Corporate Reputation as a Social Resource: A Sustainable Business Perspective |
[PDF] |
[PPT] |
Begüm YETİŞER - Public Health Awareness Advertising and Consumer Guilt: A Moderating Role of Culture |
[PDF] |
[PPT] |
Aydın KAYABAŞI & Burcu MUCAN - The Effect on Consumer Trust and Purchase Intention of The Consumers’ Perceptions of Corporate Social Responsibility Activities |
[PDF] |
[PPT] |
Tuğba KILIÇER, Elif BOYRAZ & Adem TÜZEMEN - Kadın, Erkek ya da? Hediye Satın Alma Davranışında Cinsiyet Kimliği Rolünün Etkisi |
[PDF] |
|
Nazan ERDUMLU, Canan SARIÇAM, Duygu ŞENSOY, İrem HATİPOĞLU, Zeynep Banu DELEN & Elif TOMURCUK TUĞLUK - Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi: Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Selcen ANLAŞ - Tüketicilerin Lüks Marka Algısı Ölçümü |
[PDF] |
[PPT] |
Ahu ERGEN, Filiz BOZKURT & Burcu İNCİ - Fonksiyonel Gıda Tüketimini Etkileyen Unsurlar Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Serap ÇABUK & Kalender ÖZCAN ATILGAN - Mağaza İmajının Algılanan Değer, Fiyat ve Satın Alma Niyeti Bağlamında Kuyumculuk Sektöründe İncelenmesi |
[PDF] |
[PPT] |
B. Zafer ERDOĞAN, Tolga TORUN & Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU - Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü |
[PDF] |
[PPT] |
Yiğit MUMCU & Halil Semih KİMZAN - Ürünün Görsel Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Kalender ÖZCAN ATILGAN & Nihal YILMAZ - Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilginin Tüketicilerin Fiyat ve Kalite Algılarına Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Güzide Öncü EROĞLU PEKTAŞ, Orkun ERDEM, Erkan YILDIZ & Mustafa KARADENİZ - Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü ile Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi: Deterjan Pazarı Üzerinde Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Taner SIĞINDI - Marka Bağıntısını Etkileyen Etmenler Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Ali ARICI - 5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası “Sahicilik Testi” ve “Duyu Temas Haritası” |
[PDF] |
[PPT] |
Habibe Yelda ŞENER & Merve BİŞGİN - Sigorta Ürün Planlarına İlişkin Ürün Cazipliklerinin Değerlendirilmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Ezgi UZEL - Araç Kullananların Temel Güdülerinin Elektrikli Araç Satın Alma Niyetine Etkisi: İstanbul’da Araç Kullananlar Üzerine Kantitatif Bir Çalışma |
[PDF] |
[PPT] |
Neşenur ALTINİĞNE & Elif KARAOSMANOĞLU - Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Nihat Kamil ANIL, Gülnur ETİ İÇLİ & Bülent KILIÇ - Organ Bağışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi ve Sosyal Pazarlama Yaklaşımı ile Organ Bağışının Artırılması |
[PDF] |
[PPT] |
Şirin Gizem KÖSE - Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Ömer Kürşad TÜFEKÇİ, Nezihe TÜFEKÇİ & Ayşe MERT - Etik Pazarlama Eğitiminin Neresinde? Sosyal Pazarlamanın Etik Yönü Ekseninde Temel Pazarlama Kitapları Kapsamında Bir İçerik Analizi |
[PDF] |
[PPT] |
Halil Semih KİMZAN & Sevdenur KAPUSUZ - Adil Ticaret Bilgisi ile Adil Ticaret Bağlılığı İlişkisinde Adil Ticarete Duyulan Güvenin Rolü |
[PDF] |
[PPT] |
Banu Külter DEMİRGÜNEŞ - Satış Elemanının Etik Davranışı: Tüketici Algısının Güven, Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Suzan ÇOBAN, Burcu GÜLSEVİL BELBER, Neşe ACAR & Ruhan İRİ - Televizyon Reklamlarına Yönelik Tüketicilerin Etiksel Algı Farklılıkları: İki Üniversite Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma |
|
[PPT] |
Sameer DESHPANDE - Stakeholder Management in Behaviour Change Initiatives |
|
|
|
|
|
Paralel Oturumlar IV – Parallel Sessions IV |
[PDF] |
[PPT] |
Mazia YASSIM - Service Needs of the UK Armed Forces Community: The Officers’ Perspective |
[PDF] |
[PPT] |
María Belén Barona GALEAS & Elif KOCAGÖZ - Development Projects of Non-Profit and Bilateral Cooperation Organizations Targeting Indigenous Communities in the Ecuadorian Amazon |
[PDF] |
[PPT] |
Muammer SARIKAYA & Emre Ozan AKSÖZ - Corporate Volunteering and Volunteer Tourism in the Business-Employee-Community Relationship |
[PDF] |
[PPT] |
Thiago J. CHAVES & Thelma Valéria ROCHA - An Analysis of Social Intrapreneurs' Profile in Multinationals |
[PDF] |
[PPT] |
Özge ÖZGEN, Banu ATREK, Sumeyra DUMAN KURT, Canan MADRAN - Message Framing Of Facebook Posts: An Analysis Of Non Governmental Organizations (NGOs) |
[PDF] |
[PPT] |
Barış URSAVAŞ & Burcu GÜMÜŞ - Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Retro Yatkınlığı |
[PDF] |
[PPT] |
Tuna ÇAKAR & Yener GİRİŞKEN - Siyasal Parti Liderlerinin Algılarının Optik Nörogörüntüleme Yöntemi (FNIR) ile Saptanması |
[PDF] |
[PPT] |
Elif YOLBULAN OKAN & Yusuf Can ERDEM - İşletme Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri: Pazarlama Öğrencileri Farklı mı? |
[PDF] |
[PPT] |
Deniz ZEREN & Önder Ziya PAYLAR - Bilgisayar Oyunlarında Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tutum: Pro Evolution Soccer (PES) 2015 Örneği |
[PDF] |
[PPT] |
Fatma Zeynep ÖZATA, İçlem ER, Sevgi Ayşe ÖZTÜRK & Feyza AĞLARGÖZ - Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını Engelleyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Murat ÖZ & Seval MUCUK - Tüketici Satın Alma Davranışı Kapsamında Hedonik (Hazcı) Tüketimin Plansız Alışveriş Üzerine Etkilerinin İncelenmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Didar BÜYÜKER İŞLER - Çevresel Tutum ve Tüketim Değerleri Teorisi Çerçevesinde Yeşil Ürün Satın Alma Davranışları |
[PDF] |
[PPT] |
Buket BORA SEMİZ - Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Satın Alma Tarzlarına Etkisinin İncelenmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Bekir EŞİTTİ & Buket BULUK - Mobil Pazarlamaya Yönelik Turizm Öğrencilerinin Tutumları: Ampirik Bir Çalışma |
[PDF] |
[PPT] |
Gökhan AYDIN & Bilge KARAMEHMET - Mobil Reklamlara Olan Tutuma Cinsiyet ve Kategori Bilgisinin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Çalışma |
[PDF] |
[PPT] |
Sefa Emre YILMAZEL - İnteraktif Pazarlama Alanındaki Çalışmalara İlişkin Sistematik Bir Literatür Taraması |
[PDF] |
[PPT] |
Oğuzhan AYGÖREN - Çevrimiçi Marka Topluluklarında Sahiplik, Boyut ve İçeriğin Topluluğa Olan Tutum ve Katılma Davranışına Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Murat Fatih TUNA - Satış Personelinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Belirlenmesi: Sivas İlinde Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Aysu GÖÇER & Okan TUNA - Tüketicilerin Bakış Açısı ile Sürdürülebilirlik Odaklı Tedarik Zinciri Risk Yönetimi |
[PDF] |
[PPT] |
İlknur BİLGEN, Adnan KARA & Sahavet GÜRDAL - Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Duygusal Tatmin Üzerindeki Etkisi: GSM Operatörleri Üzerine Bir Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Pınar AYTEKİN & Bahar ÇELİK - Çevreci Yaklaşım Ve Tüketicilerin Yeşil Reklamlara Karşı Tutumları |
[PDF] |
[PPT] |
Ali ARICI - Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne |
[PDF] |
[PPT] |
M. Şükrü AKDOĞAN & Başar ALTUNTAŞ - Örtülü Pazarlama Stratejisi Ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi |
[PDF] |
[PPT] |
Süreyya KARSU, Meftune ÖZBAKIR UMUT, Sertaç ÇİFCİ, Yusuf Volkan TOPUZ & Dilşad ÇOKNAZ - Bilinç Öncesi Sosyal Mesajların Harekete Geçirilmesi: Öğretim Elemanları Üzerine Karma Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
Yasemin KARACA & Sezen BOZYİĞİT - Reklamlarda Kullanılan Hayvan İmgesi: Ulusal Televizyon Kanallarındaki Reklamlara İlişkin İçerik Analizi |
|
[PPT] |
Ken PEATTIE - Places Where People Matter: The Marketing Dynamics of Fairtrade Towns |
|
|
|
|
|
Paralel Oturumlar V – Parallel Sessions V |
[PDF] |
[PPT] |
Nazlı Nur UZ & Beyza GÜLTEKİN - Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi Kentsel Yöre Dışı Alışverişe Yönelik Bir Uygulama |
[PDF] |
[PPT] |
Ezgi MERDİN & Özlem HESAPÇI - Deneyimlerden Duyulan Mutlulukta Bireyin Benlik Kavramının Netliğinin Rolü |
[PDF] |
[PPT] |
Mehmet Selami ALGUR & Nil Selenay ERDEN - Büyük Beş Kişilik Özellikleri, E-Wom’a Güven ve E-Wom’dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Sezen BOZYİĞİT & Canan MADRAN - Çocukların Çevre Bilinçli Tüketici Olarak Sosyalleşmesinde Annelerin Çocuk Yetiştirme Tutumlarının Rolü |
[PDF] |
[PPT] |
Murad CANBULUT & Deniz ATİK - Fiziksel Özürlü Bireyler Tüketim Kültüründen Nasıl Etkilenir? Pazarlama Bu Bireyler İçin ne Yapabilir? |
[PDF] |
|
Bengü SEVİL OFLAÇ - İnternet Alışverişinde Hata Telafisinin Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Melike ALTINGÜL & Hilal ÖZEN - Özel Alışveriş Sitelerinde Yaşanan Bilişsel Çelişki ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Eda Yaşa ÖZELTÜRKAY, Sezen BOZYİĞİT & Murat GÜLMEZ - Instagramdan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profillerini ve Satın Alma Davranışlarına Etki Eden Faktörleri Belirlemeye Yönelik Keşifsel Bir Çalışma |
[PDF] |
[PPT] |
Müge ÇEVİK, Selcen ÖZTÜRKCAN & Nihat KASAP - Sosyal Medya Analitiği: Twitter için Büyük Veri Yaklaşımı |
[PDF] |
|
Önder Ziya PAYLAR & Murat OTURAKÇI - Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımıyla Sosyal Medya Pazarlama Araçlarının Önceliklendirilmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Mustafa Halid KARAARSLAN & Başar ALTUNTAŞ - Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı: Kitle Fonlaması |
[PDF] |
[PPT] |
Olgun KİTAPCI, İbrahim Taylan DÖRTYOL & Mustafa GÜLMEZ - Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014) |
[PDF] |
[PPT] |
Burcu MUCAN, Aydın KAYABAŞI & Canan MADRAN - Yöneticilerde Sürdürülebilirlik Algısı ve Firma Uygulamalarına Yönelik Değerlendirme |
[PDF] |
[PPT] |
Uğur UĞUR & Murat SAYILI - Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılarının, Dört Temel Kurumsal Sosyal Sorumluluk Boyutuna Göre Değerlendirilmesi: Sivas Belediyesi’nde Bir Uygulama |
[PDF] |
[PPT] |
Şahika Burçin TATAR - Markaların Sosyal İçeriklerle Toplumsal Pazarlamaya Katkısı |
[PDF] |
[PPT] |
Elif Ülker DEMİREL & Erkan YILDIZ - Marka Özgünlüğünün Marka Tercihi, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi |
[PDF] |
|
N. Ozan BAKIR & Sibel AYDOĞAN - Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Nedenlerinin, Markalara/Mekânlara Karşı Tutum ve Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Bir Pilot Araştırma |
[PDF] |
[PPT] |
İlayda İPEK, Nilay AŞKIN & Burcu İLTER - Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi |
[PDF] |
[PPT] |
Burçak BAŞAK & Aykut YILMAZ - Tüketicilerin Firma İnovasyon Kabiliyeti Algılarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Kişisel İlgilenim Moderatörlüğünde Ölçülmesi |
[PDF] |
[PPT] |
Erkan YILDIZ - Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihlerine Etkisinde Marka İmajı ve Algılanan Kalitenin Aracılık Rolü: Üniversite Mezunları Üzerine Bir Araştırma |
1