Bildiriler / Sunular


Konferans Sunum ve Bildiriler
Çarşamba, 10 Haziran 2015 – Wednesday, 10th of June 2015
    Doktora Kolokyumu-I – Doctoral Colloquium-I
[PDF] [PPT] Dilek TURAN - Uluslararası Pazarlarda Türk Hizmet İşletmelerine Yönelik Kalite Algısında Ülke İmajı Etkisi
[PDF] [PPT] Nezahat EKİCİ - Cinsel İçerikli Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısının Hedonik ve Faydacı Ürünlerde Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma
[PDF] [PPT] M. Sami İŞLEK - Bir Tüketim Ritüeli Olarak Ramazan Bayramı Tüketim Örüntüleri
    Doktora Kolokyumu-II – Doctoral Colloquium-II
[PDF] [PPT] Onur AKDAŞ - Kıyı Alanlarının Değerlemesi ve Sosyal Sorumluluk Pazarlaması
[PDF] [PPT] Bilge BAYKAL - Sosyal Ağlardan Alınan Tavsiyelerin Tüketicilerin Satın Alma Eğilimine Etkisi
     
Perşembe, 11 Haziran 2015 – Thursday, 11th of June 2015
    Açılış Konuşmaları – Welcome Speeches
  [PPT] Michael J. BAKER - Social Business: Business as if People Mattered
    Merve ERDEBİL TORAMAN, ETİ Pazarlama Hizmetleri Müdürü – Sarı Bisiklet Kampanyası Yellow Bicycle Campaign “Sağlık için Hareket, Hareket için Bisiklet”
  [PPT] Gerard HASTINGS -Marketing in a Post‐Consumer Society
     
    Paralel Oturumlar  I – Parallel Sessions  I
[PDF] [PPT] Hristo KUTIN & Elif KOCAGÖZ  - Germans vs. Others on Environmental Issues: How Similar and How Different They are? A Cross-Cultural Analysis
[PDF] [PPT] Sahar CHTOUROU, Abdelfattah TRIKI & Samiha Mjahed HAMMAMI - Beyond Nimbyism: The Role of Place Attachment in Explaining Public Responses toward the Implementation of Renewable Energy Projects: A Wind Energy Case Study
[PDF] [PPT] Hakan KİRACI & Fatma TOPCU - Which Factors are Related to Voluntary Simplicity Lifestyle? Green Values, Materialistic Values or Anything Else?
[PDF] [PPT] Long YANG, Mary FITZPATRICK, Richard VAREY & Carolyn COSTLEY - Towards a Holistic ‘Sustainability’ for the Mutual Enhancement of Humans and Nature
[PDF] [PPT] Andım Oben BALCE, Ahmet BARDAKÇI & Selçuk Burak HAŞILOĞLU - Orta Nokta Bitaraf Cevap mıdır? Bihaber Cevap mıdır?
[PDF] [PPT] Burçin KAPLAN & Melis KAYTAZ YİĞİT - Pazarlama Araştırmalarında Felsefe, Yöntem ve Etik
[PDF] [PPT] Niray TUNÇEL, Sedat BELBAĞ, Mustafa ÇİMEN & Şerife KAZANCI - Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık Electre Uygulaması
[PDF] [PPT] Tamer BARAN, Oğuzhan AYDIN, Abdülkadir AKÇAY & Selçuk Burak HAŞILOĞLU - Pazarlama Araştırmalarında Anket Yöntemi ile Veri Toplamadaki Potansiyel Problemlere İlişkin Bir Araştırma: Birden Çok İfade İçeren Ölçek Maddeleri
[PDF] [PPT] Hakan CENGİZ, Sinan BAŞARAN & İsa UĞUR - Cep Telefonu Kullanıcılarının Tüketici Tecrübelerinin Değerlendirilmesi: Online Tüketici Yorumları Üzerine Netnografik Bir İnceleme
[PDF]   Canan SARIÇAM & Nazan ERDUMLU - Türkiye’deki Özel Alışveriş Sitelerinin Müşteri Beklentilerini Karşılama Derecesinin Değerlendirilmesi
[PDF] [PPT] İçlem ER, Gökhan KARAFERYE, Sezgin KOYUN, Çağdaş HAN & Hatice ÖZBÖLÜK - Tüketicilerin Özel Alışveriş Sitelerinden Yeniden Alışveriş Yapma Niyetini Etkileyen Güvenle İlişkili Faktörler
[PDF] [PPT] Gonca Yılmaz ELBAŞI  & Burçin KAPLAN - Sosyal Sermaye İhtiyacı ile Psikolojik Refah Faktörlerinin Gençlerin Sosyal Medya Pazarlamasına İlişkin Güven Algısına Etkisi
[PDF] [PPT] Aysun KAHRAMAN - Olumsuz Satın Alma Tecrübesi Karşısında Müşterilerin ve İşletmelerin Tepkileri
[PDF] [PPT] Dilşad ÇOKNAZ, Meftune ÖZBAKIR UMUT & Meltem NURTANIŞ VELİOĞLU - Baby Boomer’lar ile Değişime Doğru: Sosyal Pazarlamada Hazır Kitleyi Bulmak ve Haritalamak
[PDF] [PPT] Umut EROĞLU & Güngör HACIOĞLU - Yöneticilerin Bakış Açısıyla Pazarlama Uygulamacılarının Bireysel Yetkinlikleri
[PDF] [PPT] Melda ASLAN & Sevgi Ayşe ÖZTÜRK - Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi:  GNCTRKCLL Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Tufan ÖZSOY - Teknoloji Bazlı Pazarlama Uygulamalarının Sosyal Pazarlama’da Kullanılmasına Yönelik Bir Model Önerisi
[PDF] [PPT] Cemalettin DEMİRELİ & Fatma DEMİRAĞ - Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tüketici Algılarının Müşteri Bağlılığı Üzerine Etkisi
[PDF] [PPT] M. Ali TİLTAY & Ömer TORLAK - Bir Tüketici Davranışı Olarak Gönüllü Hizmet Sağlama: Bağış Motivasyonlarının Yardım Kurumlarında Gönüllü Hizmet Sağlama Tutumu Üzerindeki Etkisi
[PDF] [PPT] Emre YILDIRIM & Merve TÜRKMEN - Çevre Duyarlılığı ve Gelirin Yeşil Ürün Satın Alma Duyarlılığı Üzerindeki Etkisi
[PDF] [PPT] Hanifi Murat MUTLU - Bayi Sadakati ve Örgütsel Yetenekler
[PDF] [PPT] Mutlu Yüksel AVCILAR & Mehmet Fatih AÇAR - Tüketicilerin İndirim Marketi Tercihini Etkileyen Faktörlerin Çok Kriterli Karar Verme Yöntemlerinden AHP Yöntemi İle Tespiti
[PDF] [PPT] Sibel MUTLU, Berna TARI KASNAKOĞLU & Zeliha ESER - Rasyonel ve Duygusal Faktörlerin Yer (Markası) Sadakatine Etkileri
[PDF] [PPT] Neslihan PAKER & Ceren ALTUNTAŞ VURAL - Marina Pazarlaması İçin Öneriler: Marina Çekim Unsurları ve Yatçılığa Yönelmede Etkili İtici Motivasyon Faktörleri
  [PPT] A. Fuat FIRAT - The Symbolic and Social Business
     
    Paralel Oturumlar  II –  Parallel Sessions  II
[PDF] [PPT] Toluwalope ABUDIORE & Morven G. McEACHERN  - Unlocking Social Value at the BOP: Building a Knowledge Transfer Platform for Nigerian Apiculturists
[PDF] [PPT] Eda YAŞA OZELTURKAY  & Hatice DOGAN SUDAS - Calculation of the University Student’s Ecological Footprint Size: A Pilot Research on Students Living in Adana
[PDF] [PPT] Shyamain WICKRAMASINGHE  & Rob H. GRAY - Further Evidence of the Unreliability of Assurance and Surveillance in the Garment Industry
[PDF] [PPT] M. Ali TİLTAY & Ömer TORLAK - The Social Side of Giving to Charities: The Effect of Altruistic and Egoistic Motivations on Anonymous Giving
[PDF] [PPT] Hasan Hüseyin CEYLAN, Bekir KÖSE & Müfit AYDIN - The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing
[PDF] [PPT] Nadin ÖZÇELİK & Müge YALÇIN - Measuring the Impacts of Corporate Social Responsibility on Consumer Purchase Decision in Turkish Furniture Industry
[PDF] [PPT] Thiago J. CHAVES, Thelma Valéria ROCHA & Alanna Yara Sousa de MOURA - An Analysis of Marketing’s Practices Employed to Social Business Performed by Foreign Multinationals in Brazil
[PDF] [PPT] Bülent AYDIN & B. Zafer ERDOĞAN - Effect of Corporate Social Responsibility Activities of Restaurants on Customer Loyalty
[PDF] [PPT] İrfan ATEŞOĞLU & Ahmet ANDAÇ - Yumuşak Güç Pazarlaması Kapsamında Türk Dizilerinin Uluslararası Pazarlanması
[PDF] [PPT] Ramazan NACAR & Nimet URAY - Tüketici Kimliğinin Küresel Tüketime Etkisi
[PDF] [PPT] Tutku Eker İŞCİOĞLU & Serap ATAKAN - Türk ve Alman Gençlerinin Giyim Alışkanlıkları ve Tercihlerinin Belirlenmesi
[PDF] [PPT] Ercan TAŞKIN & Cevat SÖYLEMEZ - Küreselleşme ve Küresel Marka Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
[PDF] [PPT] Bahri Baran KOÇAK & Özlem ATALIK - PEGASUS Havayolu Firması Reklamlarının Rossiter-Percy Izgarası Perspektifinden Analizi
[PDF] [PPT] Özge GÖKBULUT ÖZDEMİR & Deniz ÖZER - Siyasal Pazarlamada Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ve Siyasi Partilerce Algılanan Toplum: Göstergebilimsel Bir Analiz
[PDF]   Erol USTAAHMETOĞLU - Televizyon Reklamlarında Standart Dile Karşı Şiveli Dilin Etkisinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Tuğba ÖRTEN TUĞRUL & Aysu GÖÇER - Türk Markalarının Sosyal Medya Sürdürülebilirlik Mesaj Çerçeveleme Stratejileri
[PDF] [PPT] Selçuk SERT & Ayşenur ALTINAY - Yoksullukla Sürdürülebilir Mücadelede Sosyal Pazarlamanın Rolü ve Sosyal Pazarlamanın Finansmanı  “Project Red Kampanyası Işığında Küresel Fon Örneği”
[PDF] [PPT] Sabiha KILIÇ & Kübra Müge DALDAL - Engelli ve Engelli Olmayan Bireylerin Sosyal Sorumluluk Algı Düzeyi ile Marka İmajı Algı Düzeyi Farklılıklarını Belirlemeye Yönelik Cep Telefonu Operatörleri Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Ali Erhan ZALLUHOĞLU, Cihat KARSLI, Aykan CANDEMİR & G. Nazan GÜNAY - Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Kamu Spotlarının İncelenmesi
[PDF] [PPT] Özge DOĞANAY & İbrahim KIRCOVA - Daha Yaşanılabilir Bir Dünya için Sürdürülebilirlik
[PDF] [PPT] Gamze ARABELEN & Durmuş Ali DEVECİ - Konteyner Limanlarında Hizmet Kalitesi Değişkenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Model Önerisi
[PDF] [PPT] Alparslan ÖZMEN, İlknur MAZAN & Selçuk SERT - Hizmet Pazarlamasında Blueprint (Hizmet Planı) Metodu ve Bir Butik Otel Örnek Olay İncelemesi
[PDF] [PPT] Fatih KOÇ, Volkan ÖZBEK & Ümit ALNIAÇIK - Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi
[PDF] [PPT] Çetin KALBURAN, Murat KANTAR, Mustafa Atahan YILMAZ & Selçuk Burak HAŞILOĞLU - SERVQUAL Beklenti Anketinde Geçmiş Deneyim Sorgulanmalı mıdır?
  [PPT] Eileen FISCHER & Güliz GER, JCR - How to Publish in Top Ranked Journals
     
    Paralel Oturumlar  III –  Parallel Sessions  III
[PDF] [PPT] Nihan TOMRIS KÜÇÜN, B. Zafer ERDOGAN & Müjdat ÖZMEN - The Effect of Anti-Tobacco Warning Messages on Psychological Reactance and Smoking Behaviour
[PDF]   Nadia Ali SHAH, Richard VAREY & Lorraine FRIEND - Corporate Reputation as a Social Resource: A Sustainable Business Perspective
[PDF] [PPT] Begüm YETİŞER - Public Health Awareness Advertising and Consumer Guilt: A Moderating Role of Culture
[PDF] [PPT] Aydın KAYABAŞI & Burcu MUCAN - The Effect on Consumer Trust and Purchase Intention of The Consumers’ Perceptions of Corporate Social Responsibility Activities
[PDF] [PPT] Tuğba KILIÇER, Elif BOYRAZ & Adem TÜZEMEN - Kadın, Erkek ya da? Hediye Satın Alma Davranışında Cinsiyet Kimliği Rolünün Etkisi
[PDF]   Nazan ERDUMLU, Canan SARIÇAM, Duygu ŞENSOY, İrem HATİPOĞLU, Zeynep Banu DELEN & Elif TOMURCUK TUĞLUK - Modada Yenilikçiliğin Benimsenmesi: Türk Hızlı Moda Tüketicilerine Yönelik Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Selcen ANLAŞ - Tüketicilerin Lüks Marka Algısı Ölçümü
[PDF] [PPT] Ahu ERGEN, Filiz BOZKURT & Burcu İNCİ - Fonksiyonel Gıda Tüketimini Etkileyen Unsurlar Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Serap ÇABUK & Kalender ÖZCAN ATILGAN - Mağaza İmajının Algılanan Değer, Fiyat ve Satın Alma Niyeti Bağlamında Kuyumculuk Sektöründe İncelenmesi
[PDF] [PPT] B. Zafer ERDOĞAN, Tolga TORUN & Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU - Ürün Türü ve Fiyat Seviyesinin Tüketicilerin Amaca Yönelik Pazarlama Markası Satın Alma İsteği Üzerindeki Rolü
[PDF] [PPT] Yiğit MUMCU & Halil Semih KİMZAN - Ürünün Görsel Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisi
[PDF] [PPT] Kalender ÖZCAN ATILGAN & Nihal YILMAZ - Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilginin Tüketicilerin Fiyat ve Kalite Algılarına Etkisi
[PDF] [PPT] Güzide Öncü EROĞLU PEKTAŞ, Orkun ERDEM, Erkan YILDIZ & Mustafa KARADENİZ - Sosyal Pazarlama Uygulamalarının Marka Aşkı Aracılığı Rolü ile Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi: Deterjan Pazarı Üzerinde Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Taner SIĞINDI - Marka Bağıntısını Etkileyen Etmenler Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Ali ARICI - 5 Boyutlu Markalama Stratejisi Üzerine Bir Araştırma: MUDO Markası “Sahicilik Testi” ve “Duyu Temas Haritası”
[PDF] [PPT] Habibe Yelda ŞENER & Merve BİŞGİN - Sigorta Ürün Planlarına İlişkin Ürün Cazipliklerinin Değerlendirilmesi
[PDF] [PPT] Ezgi UZEL - Araç Kullananların Temel Güdülerinin Elektrikli Araç Satın Alma Niyetine Etkisi: İstanbul’da Araç Kullananlar Üzerine Kantitatif Bir Çalışma
[PDF] [PPT] Neşenur ALTINİĞNE & Elif KARAOSMANOĞLU - Kurumsal Kimlikte Etik Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
[PDF] [PPT] Nihat Kamil ANIL, Gülnur ETİ İÇLİ & Bülent KILIÇ - Organ Bağışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi ve Sosyal Pazarlama Yaklaşımı ile Organ Bağışının Artırılması
[PDF] [PPT] Şirin Gizem KÖSE - Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Ömer Kürşad TÜFEKÇİ, Nezihe TÜFEKÇİ & Ayşe MERT - Etik Pazarlama Eğitiminin Neresinde? Sosyal Pazarlamanın Etik Yönü Ekseninde Temel Pazarlama Kitapları Kapsamında Bir İçerik Analizi
[PDF] [PPT] Halil Semih KİMZAN & Sevdenur KAPUSUZ - Adil Ticaret Bilgisi ile Adil Ticaret Bağlılığı İlişkisinde Adil Ticarete Duyulan Güvenin Rolü
[PDF] [PPT] Banu Külter DEMİRGÜNEŞ - Satış Elemanının Etik Davranışı: Tüketici Algısının Güven, Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
[PDF] [PPT] Suzan ÇOBAN, Burcu GÜLSEVİL BELBER, Neşe ACAR & Ruhan İRİ - Televizyon Reklamlarına Yönelik Tüketicilerin Etiksel Algı Farklılıkları: İki Üniversite Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma
  [PPT] Sameer DESHPANDE - Stakeholder Management in Behaviour Change Initiatives
     
    Paralel Oturumlar  IV –  Parallel Sessions  IV
[PDF] [PPT] Mazia YASSIM - Service Needs of the UK Armed Forces Community: The Officers’ Perspective
[PDF] [PPT] María Belén Barona GALEAS & Elif KOCAGÖZ  - Development Projects of Non-Profit and Bilateral Cooperation Organizations Targeting Indigenous Communities in the Ecuadorian Amazon
[PDF] [PPT] Muammer SARIKAYA & Emre Ozan AKSÖZ - Corporate Volunteering and Volunteer Tourism in the Business-Employee-Community Relationship
[PDF] [PPT] Thiago J. CHAVES & Thelma Valéria ROCHA - An Analysis of Social Intrapreneurs' Profile in Multinationals
[PDF] [PPT] Özge ÖZGEN, Banu ATREK, Sumeyra DUMAN KURT, Canan MADRAN - Message Framing Of Facebook Posts: An Analysis Of Non Governmental Organizations (NGOs)
[PDF] [PPT] Barış URSAVAŞ & Burcu GÜMÜŞ - Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Retro Yatkınlığı
[PDF] [PPT] Tuna ÇAKAR & Yener GİRİŞKEN - Siyasal Parti Liderlerinin Algılarının Optik Nörogörüntüleme Yöntemi (FNIR) ile Saptanması
[PDF] [PPT] Elif YOLBULAN OKAN & Yusuf Can ERDEM - İşletme Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri: Pazarlama Öğrencileri Farklı mı?
[PDF] [PPT] Deniz ZEREN & Önder Ziya PAYLAR - Bilgisayar Oyunlarında Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tutum: Pro Evolution Soccer (PES) 2015 Örneği
[PDF] [PPT] Fatma Zeynep ÖZATA, İçlem ER, Sevgi Ayşe ÖZTÜRK & Feyza AĞLARGÖZ - Ortak Tüketememek: Paylaşma Davranışını Engelleyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Murat ÖZ & Seval MUCUK - Tüketici Satın Alma Davranışı Kapsamında Hedonik (Hazcı) Tüketimin Plansız Alışveriş Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
[PDF] [PPT] Didar BÜYÜKER İŞLER - Çevresel Tutum ve Tüketim Değerleri Teorisi Çerçevesinde Yeşil Ürün Satın Alma Davranışları
[PDF] [PPT] Buket BORA SEMİZ - Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Satın Alma Tarzlarına Etkisinin İncelenmesi
[PDF] [PPT] Bekir EŞİTTİ & Buket BULUK - Mobil Pazarlamaya Yönelik Turizm Öğrencilerinin Tutumları: Ampirik Bir Çalışma
[PDF] [PPT] Gökhan AYDIN & Bilge KARAMEHMET - Mobil Reklamlara Olan Tutuma Cinsiyet ve Kategori Bilgisinin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Çalışma
[PDF] [PPT] Sefa Emre YILMAZEL - İnteraktif Pazarlama Alanındaki Çalışmalara İlişkin Sistematik Bir Literatür Taraması
[PDF] [PPT] Oğuzhan AYGÖREN - Çevrimiçi Marka Topluluklarında Sahiplik, Boyut ve İçeriğin Topluluğa Olan Tutum ve Katılma Davranışına Etkisi
[PDF] [PPT] Murat Fatih TUNA - Satış Personelinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Belirlenmesi: Sivas İlinde Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Aysu GÖÇER & Okan TUNA - Tüketicilerin Bakış Açısı ile Sürdürülebilirlik Odaklı Tedarik Zinciri Risk Yönetimi
[PDF] [PPT] İlknur BİLGEN, Adnan KARA & Sahavet GÜRDAL - Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Duygusal Tatmin Üzerindeki Etkisi: GSM Operatörleri Üzerine Bir Araştırma
[PDF] [PPT] Pınar AYTEKİN & Bahar ÇELİK - Çevreci Yaklaşım Ve Tüketicilerin Yeşil Reklamlara Karşı Tutumları
[PDF] [PPT] Ali ARICI - Oksimoron Bir Gösteren Olarak Reklamlarda Anne
[PDF] [PPT] M. Şükrü AKDOĞAN & Başar ALTUNTAŞ - Örtülü Pazarlama Stratejisi Ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi
[PDF] [PPT] Süreyya KARSU, Meftune ÖZBAKIR UMUT, Sertaç ÇİFCİ, Yusuf Volkan TOPUZ & Dilşad ÇOKNAZ - Bilinç Öncesi Sosyal Mesajların Harekete Geçirilmesi: Öğretim Elemanları Üzerine Karma Araştırma
[PDF] [PPT] Yasemin KARACA & Sezen BOZYİĞİT - Reklamlarda Kullanılan Hayvan İmgesi: Ulusal Televizyon Kanallarındaki Reklamlara İlişkin İçerik Analizi
  [PPT] Ken PEATTIE - Places Where People Matter: The Marketing Dynamics of Fairtrade Towns
     
    Paralel Oturumlar  V –  Parallel Sessions  V
[PDF] [PPT] Nazlı Nur UZ & Beyza GÜLTEKİN - Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi Kentsel Yöre Dışı Alışverişe Yönelik Bir Uygulama
[PDF] [PPT] Ezgi MERDİN & Özlem HESAPÇI - Deneyimlerden Duyulan Mutlulukta Bireyin Benlik Kavramının Netliğinin Rolü
[PDF] [PPT] Mehmet Selami ALGUR & Nil Selenay ERDEN - Büyük Beş Kişilik Özellikleri,  E-Wom’a Güven ve E-Wom’dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
[PDF] [PPT] Sezen BOZYİĞİT & Canan MADRAN - Çocukların Çevre Bilinçli Tüketici Olarak Sosyalleşmesinde Annelerin Çocuk Yetiştirme Tutumlarının Rolü
[PDF] [PPT] Murad CANBULUT & Deniz ATİK - Fiziksel Özürlü Bireyler Tüketim Kültüründen Nasıl Etkilenir? Pazarlama Bu Bireyler İçin ne Yapabilir?
[PDF]   Bengü SEVİL OFLAÇ - İnternet Alışverişinde Hata Telafisinin Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi
[PDF] [PPT] Melike ALTINGÜL & Hilal ÖZEN - Özel Alışveriş Sitelerinde Yaşanan Bilişsel Çelişki ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi
[PDF] [PPT] Eda Yaşa ÖZELTÜRKAY, Sezen BOZYİĞİT & Murat GÜLMEZ - Instagramdan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profillerini ve Satın Alma Davranışlarına Etki Eden Faktörleri Belirlemeye Yönelik Keşifsel Bir Çalışma
[PDF] [PPT] Müge ÇEVİK, Selcen ÖZTÜRKCAN & Nihat KASAP - Sosyal Medya Analitiği: Twitter için Büyük Veri Yaklaşımı
[PDF]   Önder Ziya PAYLAR & Murat OTURAKÇI - Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımıyla Sosyal Medya Pazarlama Araçlarının Önceliklendirilmesi
[PDF] [PPT] Mustafa Halid KARAARSLAN & Başar ALTUNTAŞ - Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı: Kitle Fonlaması
[PDF] [PPT] Olgun KİTAPCI, İbrahim Taylan DÖRTYOL & Mustafa GÜLMEZ - Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
[PDF] [PPT] Burcu MUCAN, Aydın KAYABAŞI & Canan MADRAN - Yöneticilerde Sürdürülebilirlik Algısı ve Firma Uygulamalarına Yönelik Değerlendirme
[PDF] [PPT] Uğur UĞUR & Murat SAYILI - Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılarının, Dört Temel Kurumsal Sosyal Sorumluluk Boyutuna Göre Değerlendirilmesi: Sivas Belediyesi’nde Bir Uygulama
[PDF] [PPT] Şahika Burçin TATAR - Markaların Sosyal İçeriklerle Toplumsal Pazarlamaya Katkısı
[PDF] [PPT] Elif Ülker DEMİREL & Erkan YILDIZ - Marka Özgünlüğünün Marka Tercihi, Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi
[PDF]   N. Ozan BAKIR & Sibel AYDOĞAN - Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Nedenlerinin, Markalara/Mekânlara Karşı Tutum ve Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Bir Pilot Araştırma
[PDF] [PPT] İlayda İPEK, Nilay AŞKIN & Burcu İLTER - Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi
[PDF] [PPT] Burçak BAŞAK & Aykut YILMAZ - Tüketicilerin Firma İnovasyon Kabiliyeti Algılarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Kişisel İlgilenim Moderatörlüğünde Ölçülmesi
[PDF] [PPT] Erkan YILDIZ - Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihlerine Etkisinde Marka İmajı ve Algılanan Kalitenin Aracılık Rolü: Üniversite Mezunları Üzerine Bir Araştırma
1