13 (1), 2020
Melis Kaytaz Yiğit
MARKA GÜVENİNİN MARKA GENİŞLEMELERİ İLE ALGILANAN UYGUNLUKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİDE ROLÜ


Zanete Garanti
Impact of Sustainability Awareness and Attitudes on Intention to Purchase Sustainable Fashion Clothing: Mediating Role of Sustainability Commitment


Dr. Edin Güçlü SÖZER
What About the Post-Scarcity Period? The Latent Effects of Scarcity Promotions


Prof.Dr.Sevtap Ünal, Dr.İsmail Erkan & Fulya Açıkgöz
Sosyal Medyada Sürdürülebilir Tüketim: Sürdürülebilir Giysiye Yönelik Tutumu Etkileyen Faktörler ve Sonuçları


Berna Tarı Kasnakoğlu & Yunus Kalender
Formal and Informal Components of the Service Relationship


Sonyel Oflazoğlu & Şenay Sabah Çelik
AVATARIN KADAR KONUŞ: FARKLI OLMA İHTİYACI VE MATERYALİZM EĞİLİMİNİN GENİŞLETİLMİŞ BENLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ


Phd. Mehmet Özer DEMİR
BREAKING POINT IN AGE REGARDING CHILDREN’S ATTITUDES TOWARD TV COMMERCIALS


Dr. Öğr. Üyesi Ümit Doğrul & Arş. Gör. Cansu Tor Kadıoğlu
Hizmet Kalitesi, Firma İmajı ve Değiştirme Maliyetlerinin Sadakate Etkisi: Alternatiflerin Çekiciliğinin Düzenleyici Rolü