Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi


  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Yayın İlkeleri
  • Yazım Kuralları
  • Yayın Kurulu
  • Danışma Kurulu
  • Amaç ve Kapsam
  • YAYIN ETİĞİ
  • English

Makale Yönetim Sistemi

Son Sayı

Önceki Sayılar


Duyurular

  • 24 Şubat 2021

    Dergipark

  • 05 Eylül 2020

    GENİŞLETİLMİŞ İNGİLİZCE ÖZET

  • 02 Mayıs 2020

    ETİK KURUL ONAYI

  • 03 Şubat 2020

    2020-1 İçindekiler sayfası

  • 03 Şubat 2020

    2020-1 Kapak Sayfası

Bütün Duyurular

[Son Sayı] 13 (3), 2020


Ferhat Keskin & Emre Şahin Dölarslan
SPONSOR ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİ OLUŞUMUNDA YILDIZ SPORCU MARKA İMAJI VE TARAFTAR KİMLİĞİNİN ETKİSİ

Dr. Öğr. Üyesi Bahri Baran KOÇAK
EXPLORING AND IDENTIFICATION OF PASSENGERS’ WEB SEARCH GOALS USING “TICKET” RELATED QUERIES IN THE AIRLINE MARKET: A GOOGLE TRENDS STUDY

Arş. Gör. Gizem TOKMAK & Doç. Dr. Ramazan AKSOY
REKLAMLARDA ÇEKİCİ MODEL KULLANIMININ VAMPİR ETKİSİ KAPSAMINDA GÖZ TAKİP TEKNİĞİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ

Dr. Öğr. Üyesi Önder Kethüda
MAĞAZA İMAJ UNSURLARININ PREMİUM ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERE İLİŞKİN MÜŞTERİLERİN KALİTE ALGISINA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ

Arş. Gör. İlknur KORKMAZ & Dr. Öğr. Üyesi Nil Esra DAL
BİREYSEL YENİLİKÇİLİĞİN TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNE ETKİSİNDE FOMO’NUN ARACILIK ROLÜ

Enis Yakut & Ayşe Gül Bayraktaroğlu
COMPARISON OF PRE AND POST CRISIS CONSUMER RESPONSES: DOES REPUTATION REALLY ACT AS A SHIELD?

Canberk ÇETİN, Doç. Dr. Muhammet Ali TİLTAY & Doç. Dr. Behçet Yalın ÖZKARA
SOSYAL MEDYA KULLANIM YOĞUNLUĞU İLE SOSYAL MEDYA ÜNLÜLERİNİN VE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN (eWOM) LÜKS TÜKETİM ÜZERİNDEKİ ROLÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Copyright © 2014

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi Adına Sahibi

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Vişnelik Mahallesi, Taşköprü Caddesi, No:25/22

Odunpazarı, ESKİŞEHİR

E posta: ppadergi@gmail.com