12 (24), 2019
Sibel AYDOĞAN & Murat AKTAN
WHO IS ENGAGED IN E-WOM? ROLE OF E-LOYALTY, DEMOGRAPHICS, VISIT FREQUENCY AND PRODUCT CATEGORY


Mutlu Yüksel AVCILAR, Banu Külter DEMİRGÜNEŞ & Mehmet Fatih AÇAR
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ KULLANICI DENEYİMİ TATMİN VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ


İrem BURAN & Akın KOÇAK
SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI


Selime SEZGİN, Petek TOSUN & Elif BÖREKÇİ
FİNANSAL HİZMETLERDE KURUMSAL MARKA İMAJI VE MARKA GÜVENİNİN BANKACILIK HİZMETİ ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ


Abdulcelil ÇAKICI, Gül Ferhande CANPOLAT & Banu Es YILMAZ
MODA BİLİNCİ VE PRESTİJ DUYARLILIĞI: FİYAT DUYARLILIĞI YÜKSEKLİĞİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA


Hakan ÇELİK, S.Süreyya BENGÜL & Tufan ACARER
ÇEVRECİ SATIN ALIM KARARLARINI BELİRLEYEN FAKTÖRLER: İÇ VE DIŞ CEPHE BOYALARININ SATIN ALIMI BAĞLAMINDA BİLECİK İLİNDE BİR UYGULAMA


Zeynep ARSLAN
SÜRDÜRÜLEBİLİR KURUMSAL MARKA KAVRAMI VE BİST SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ENDEKSİ’NDEKİ FİRMALARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR KURUMSAL MARKA UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA


Çağatay AKDOĞAN & Ayşe AKYOL
FARKLI REKLAM İÇERİĞİNE MARUZ KALAN DENEKLERİN İŞLEVSEL, BİLİŞSEL VE GENETİK YANITLARI ÜZERİNDEN REKLAM ETKİNLİĞİNİN ANALİZİNE KEŞİFSEL BİR YAKLAŞIM


Bahtışen KAVAK, Berkan BAŞOĞLU, Niray TUNÇEL & Erman ÇOLAK
ULUSLARARASI ÜRÜN YAŞAM EĞRİSİ TEORİSİNİN GEÇERLİLİĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME


Volkan DOĞAN
PAZAR ARAŞTIRMA(CI)SI VE PAZARLAMA ARAŞTIRMA(CI)SI: ULUSAL PAZARLAMA AKADEMİASINDA PARADİGMATİK DÖNÜŞÜM GEREKSİNİMİ